CİHANGİR VAMPİRİ2. GECENİN EN KARANLIK ANI (2)






Düşüncelerim soğukkanlıydı. Ama bu durum bir süre sonra geçti. Ya serabı kaçırdıysa… şirketin açılmasını bekledim. Sonra da gelen ilk kişiden zorla da olsa serabın adresini ve telefonunu aldım. Serap adresini asla vermezdi. Telefonu bir iki çalıştan sonra açıldı. Yoldaymış geliyormuş. Bekledim. Onu gördüğümde gözyaşları içindeydi. Sarıldı bana… tesellilerden sonra soru sorma sırası bana geldi.

Dün neredeydin dedim ilk aklıma gelen buydu. Buradaydım sonra çıktım dedi. Eve gitmiş. Bülent alacaktı beni akşam yemeği için. Hazırlandım.
Bülent! Elbette. Ama sırası değil. Her şeyi açıklamıştı bir iki cümle ile. Daha fazlasını duymak istemedim. Tamam dedim. Gel ifadeni alsınlar.
Oradan hızla ayrıldım… yapacağım bir şey yoktu. Müdürüm aradı. Neredesin oğlum?
 Müdürüm olay yerinden ayrıldım.
Niye?
Bu benim davam değil.
Hayır öyle…
ama müdürüm.
Bak olayın gelişiminden o gibi duruyor. Onu senden iyi kimse tanımıyor, hadi evladım.
 Ben neden bu dünyaya geldim diye düşündüm. Peki müdürüm dedim.
Leylayı sevmezdim. Ama bu farklı… kimse benim hayatımdaki birisine el uzatamaz. Hele ki benim gibi bir kadın cinayetlerini takıntı yapmış birisinin. Bir yerden başlamam gerekiyordu. O şirket beni sinirlendirdi birden. Kızın önüne bırakıldığı serabın çalıştığı şirket… kesin bir iş vardı orada. Atladım aracıma ofisin yolunu tuttum. Canım sıkıldığında oyun oynarım ve bu oyun ölümcül olur.
Etrafıma ekibimi topladım. Onlarla dertleşmekti niyetim. Sonra bir soru cevaba döndü iş. Olanları birer birer anlattım. Leylayı da anlattım. Ve şu alçıpan şirketini araştırın bir bakalım dedim. Kendimde eski dosyayı buldum okudum. Hiçbir şeyi unutmamışım. Sonra serabı görür gibi oldum. Bir an düş görüyorum sandım. Ama değildi. Cinayeti soruşturan dedektif bendim serabın benimle konuşması gerekiyordu. Geldi… bu defa koruyamadın. Dedi.
Canım zaten yanıyor bir de sen yakma lütfen dedim.
Haklısın dedi.
Siz dedim o şirket… kim onlar ve siz ne iş yapıyorsunuz?
Şirket aile şirketimiz. Dayım kurdu şirketi. Sonradan tüm aile işin içine girdi. Bende aslında orada sorumlu yöneticiyim.
Oranın çalışanı değilsin oranın sahibisin yani.
Gözlerini kaçırdı öyle dedi.
Peki sekreterlik? O da mı yalandı.
Değildi ama mesleğim sekreterlik değil.
Öyle mi? ne peki?
Makine mühendisiyim.
Ahh bu çok iyi oldu… peki serap hanım söyler misin bana o şirkette neler yapılıyor?
Alçıpan ve heykel işleri. Alçıpandan heykeller yapıyoruz. Kalıplarımız var ve bu kalıplardan seri üretim yapan bir atölyemiz var. Heykellerin dışında başka işlerimizde var.
Dur tahmin edeyim heykeller genelde kadın heykelleri değil mi?
Evet aynen öyle…
Kalıplar var dedin. Bu kalıpları kim yapıyor peki?
Genelde dayım ilgileniyor o işlerle. Ben sadece seri üretimden sorumlu şefim.
Peki.
Aklıma başka soru gelmiyordu. Onu göndermek en akıllıca olanıydı. Bana söylenen yalanları hazmetmem ve ondan nefret etmemem gerekiyordu. Bence en zoru buydu.
Aklına başka bir şey gelirse beni ara. Dedim.
Dedektifçilik oynama benimle dedi. Kim yapmış bunu ? o mu?
Sinirden bir an bir şey diyemedim. Sonra sakinleştim. Oyunlara sen başladın diye karşılık verdim. Şimdi benimle oyun oynamaması gereken kişi sensin. Bana yalan söylediğini anlarsam seni mahkemeye çıkarırım. Burası gerçek bir polis merkezi bende gerçek bir polisim. Bunu sakın unutmayın serap hanım…


Yorumlar